Gjestetrener Hilde Simensen Hafskjold til Bergen Rideklubb 11. - 12. mars

Postet av Bergen Rideklubb den 21. Feb 2017

Helgen 11. - 12. mars kommer Hilde Simensen Hafskjold til Bergen Rideklubb. Klubbens ryttere er velkommen til å melde seg på. Antall deltagere begrenser seg til 10 stk. Undervisningen vil gå over to dager for alle deltagere og vil koste kr. 500.- pr. time (45 min.). Kun enkelttimer.

Hilde er utdannet trener 3 og har vært med i pilotprosjektet for trenerutdanning i regi av NRYF. Hun har mer enn 30års erfaring som trener og rytter. Hilde var i flere år elev av den amerikanske dressurtreneren Sandy Fronth, og hun har de siste tre årene jobbet med trener og internasjonal dressurdommer Mary Robins.

Påmelding sendes på mail til randiboe@broadpark.no og eventuelle spørsmål kan rettes til Randi Ynnesdal Bøe på telefon 93215305. Påmeldingsfrist fredag 3. mars