Silvia avslutter sin rolle som trener i dressur i klubben

Postet av Bergen Rideklubb den 5. Jan 2017

Etter 23 år som hovedtrener i dressur har Silvia Hermansen meddelt styret at hun ønsker å avslutte sin rolle som trener i klubben.

Vi har mottatt denne beskjeden med beklagelse, men vi har samtidig stor forståelse for at hun nå har truffet denne beslutningen.

Styret vil på vegne av klubben og alle hennes elever opp igjennom årene takke Silvia for den store innsatsen som hun har nedlagt. Det er svært mange som har mye å takke henne for i deres utvikling som ryttere i Bergen Rideklubb.

Beslutningen medfører at det dessverre ikke vil bli satt opp blir treninger for Silvia fra uke 2 som opprinnelig planlagt.