Oppdatering fra valgkomiteen

Postet av Bergen Rideklubb den 2. Mar 2016

Valgkomiteen vil gjerne informere om at Ole Seim, som var leder av valgkomiteen har valgt å gå ut av komiteen for å kunne stille seg til disposisjon som medlem i et nytt styre. Mona Mekki overtar som leder av komiteen, og Ståle Einarsen som har vært varamann går inn som medlem. Komiteen fortsetter sitt arbeide med god kontinuitet og regner med å legge frem sitt forslag til nytt styre om ikke lenge.

Valgkomiteen ble valgt på siste årsmøte og har som oppgave å legge frem et gjennomarbeidet forslag til nytt styre i klubben på årsmøtet den 14. mars

Valgkomiteen:

Leder: Mona Mekki, e-post: mekki.mona@gmail.com, Mobil: 97090168

Medlem: Ståle Einarsen (fjorårets leder av komiteen)

TIDLIGERE INFORMASJON:

Vi har startet vårt arbeid og oppfordrer alle som har forslag på kandidater, eller andre innspill, til å ta kontakt så snart som mulig

Valgkomiteen har en viktig rolle i et idrettslag i henhold til Norges Idrettsforbunds retningslinjer. Man understreker viktigheten av valgkomiteens arbeide når det gjelder å legge frem et samlende forslag til styre, som er sammensatt slik at det er godt skikket til å ivareta klubbens utfordringer og prioriterte oppgaver fremover.