Årets stevnearrangør 2017

Postet av Bergen Rideklubb den 5. Des 2017

En stor takk til alle frivillige i idrettslaget vårt som har bidratt til at vi ble utnevnt av Norges Rytterforbund til å få hederen som årets stevnearrangør!

Kriteriene for å kunne bli nominert som årets arrangørklubb er: God klubbånd, godt arrangement både på og utenfor konkurransebanen, gode premier, gode forhold for hest og rytter, stevnet er med på å skape et godt omdømme for sporten, arrangør gjør det lille ekstra, stevne må være arrangert av klubb og ikke privat aktør.

Sitat fra juryen:

Årets vinner har vist at de tar vare på publikum så vel som hester og ryttere. De gjør stadig utbedringer på anlegget. Klubben har vært positive, hjelpsomme og imøtekommende arrangør som legger stor vekt på trivsel og sosialt samvær samtidig som det sportslige ivaretas. Sist men ikke minst så har klubben arrangert flere gode stevner og mesterskap hvert år.

Dette har vi all grunn til å være stolte av!!!!