Banetrening 30. og 31. mai

Postet av Bergen Rideklubb den 26. Mai 2020

Banetrening 30. og 31 mai

Pris kr. 150 pr høyde.  Betaling skjer på Vipps til Siri på 908 68300 ved påmelding.   Merk innbetaling med navn på rytter.

Påmelding på epost post@bergen-rideklubb.no innen torsdag 28. mai kl. 18.  – ingen påmelding etter dette tidspunkt.

Påmelding skal inneholde navn på hest og rytter samt hvilken høyde man ønsker å delta på.  Det opprettes en Facebookgruppe om arrangementet.  Her vil nødvendig informasjon bli lagt ut i løpet av dagen (for eksempel forsinkelser etc.).  Navn på trener sendes med påmelding

• Deltakerlister på banetrening blir satt opp med klokkeslett
  • Banegjennomgang gjennomføres før start, husk avstand
  • Det kan være 4 stykker i oppvarming om gangen samt 4 stykker i ridehallen.  Sjekk tidspunkt for når du skal ri slik at du ikke går ned for tidlig. Sti fra ponnivolte skal benyttes når man går ned til banetrening, avskritting skjer på tur til vannet eller til enden.  Ingen gjennomgang via oppvarmingsbane eller ridehall.  Tilreisende parkerer ute på ponnivolten oppe.        Ingen hengere eller hestetransporter skal ned til senteret.
  • Trener være i banen og på avridning.
  • Ingen adgang for publikum med unntak av foresatte.  Disse må fordele seg rundt banen med minimum 1 meters avstand
  • Antibac og håndvask tilgjengelig