Møte for oppstallører i nyestallen

Postet av Bergen Rideklubb den 23. Feb 2020

Styret kaller inn til oppstallørmøte for Nyestallen i kafeen på mandag 2. mars klokken 18.

Styreleder Ole Seim vil være tilstede og @Anne-Margrete Bollmann er kontaktperson i Nyestallen for de som ønsker å komme med innspill i forkant av møtet.

Vi ønsker at dette skal være et møte der dere som oppstallører kan gå gjennom ting som er viktige for trivsel og miljø i stallen og samtidig gjøre noen tiltak for å bedre kommunikasjonen mellom oppstallører og styret.

Foreslått saksliste er som følger.

1. Stallmiljø og trivsel.

Hva er bra?
Hva er mindre bra?
Hva kan vi gjøre for at alle trives i stallen?

2. Velge en tillitsperson som kan formidle informasjon mellom oppstallører i Nyestall og styret.

3. Opprette en dugnadskomite som kan organisere fellesdugnader.

Vi er en dugnadsbasert klubb og alle har et felles ansvar og plikt for å gjøre sin del av oppgavene.

Sette opp et forslag til hva som bør prioriteres på dugnadlisten i vår.

Velkommen til møte.

Hvis noen har tid, lyst og anledning til å bake en kake så hadde det vært helt supert