Stem på klubben i mitt hjerte

Postet av Elin Berg Seim den 16. Nov 2015

Klubben i mitt hjerte_Logo med arrangører 2015_RGB

Norges idrettsforbund oppfordrer alle idrettslag til å stemme på klubben i mitt hjerte på klubbenimitthjerte.no

Kampanjen starter lørdag 14. november på www.klubbenimitthjerte.no

Om klubben i mitt hjerte

Dersom din klubb klarer å få 50 stemmer pr. dag er den med i trekningen av 10.000 kroner fra Nordea. Totalt deler Nordea ut 30 premier á 10.000 kroner og en hovedpremie på 100.000 kroner til den klubben som klarer å samle flest stemmer gjennom hele perioden. Årets kampanje begynner 14. november og avsluttes 27. november. Les mer på www.klubbenimitthjerte.no

Grace Bullen (18) fra Fredrikstad er Norges fremste kvinnelige bryter og nyutnevnt ambassadør for kampanjen. les om henne på idrettsforbundet sine nettsider.

Idrettspresidenten Tom Tvedt oppfordrer alle idrettslag til å delta.
Tom Tvedt sier idrettslaget er grunnsteinen i arbeidet med å skape god aktivitet, positive miljøer, idrettsglede og fellesskap i lokalmiljøene.

– Norges idrettsforbund ønsker å løfte fram idrettslagenes fantastiske arbeid, blant annet gjennom kampanjen “Klubben i mitt hjerte”. Som idrettspresident oppfordrer jeg hele Idretts-Norge til å delta i “Klubben i mitt hjerte”, og vise at vi verdsetter frivilligheten, idrettsgleden og fellesskapet i våre idrettslag, sier Tom Tvedt.