Uttak NM Lag og Norgesserien for Bergen Rideklubb

Postet av Bergen Rideklubb den 7. Jun 2016

Sportskommiteen med styrerepresentant og sprangtrenerne samarbeider om uttak både til NM lag og Norgesserien som vi skal arrangere helgen 16.-19.juni

Rideklubben kan nå stille ett lag i hver av divisjonene i Norgesserien!

Uttakene til Norgesserien vil være basert på sportslige resultater under lagkonkurransene i Norgesserien, og de som deltok i Rogaland vil prioritereres dersom “likhet”

Det vil også bli lagt vekt på øvrig sportslige resultater (stabilitet) samt dugnadshjelp i forbindelse med arrangementer av stevner i løpet av inneværende år.

De som er oppstallører hos Bergen Rideklubb vil også bli prioritert ved "likhet"

Endelig uttak vil bli publisert etter Bergen Horse Show slik at de sportslige resultatene fra den helgen også kan gi underlag for endelig laguttak