Flüggerandelen - støtt Bergen Rideklubb

Postet av Bergen Rideklubb den 9. Mar 2022

Nå kan du være med å støtte Bergen Rideklubb, samtidig som du får rabatt på maling og verktøy hos Flügger.

FluggerAndelen konseptet fungerer på samme måte som grasrotandelen til Norsk Tipping, hvor vi tilbyr 20% rabatt på alt av maling og verktøy i alle våre Flugger farve butikker. I tillegg til dette gir vi yttligere 5% tilbake til Bergen Rideklubb.

Hvordan handle?

Det eneste medlemmer, familie og venner trenger å si i våre butikker, er hvilken forening de ønsker å registrere kjøpet sitt på.

Finn varer i en av våre butikker eller i nettbutikken på flugger.no. Er du usikker på hva du trenger, så spør en av våre dyktige medarbeidere. Oppgi foreningens navn eller kontonummer når du skal betale i kassen, eller bruk foreningens unike rabattkode i nettbutikken, og få minst 20% rabatt.