Registrering av dugnad

Postet av Bergen Rideklubb den 18. Mai 2020

Styret i BRK ønsker å få laget en bedre oversikt og registreringordning for dugnadsinnsatsen ved klubben.

Vi er avhengig av dere oppstallører for å vedlikeholde og forbedre anlegget vårt.

Det er nå utarbeidet et enkelt skjema som vi ber om at alle oppstallører registrerer sine timer på FELLESDUGNAD fortløpende.

Skjemaet er tilgjengelig i arkivet på hjemmesiden vår under fanen "DUGNAD".

Link til dugnadskjema

Dugnadsregler ved BRK er som følger:

Alle oppstallører må bidra med minimum 40 timer per hest på fellesdugnader iløpet av et år.

I tillegg til dette må hver oppstallør også bidra på minimum 5 stevner som arrangeres i regi av BRK. Stevnedugnad kommer i tillegg til fellesdugnader.

Vedlikehold av egen boks og paddocker regnes ikke som dugnad men er en del av leieavtalen for boksen man disponerer. Boksene skal vaskes ned og eventuelt males minst en gang i året.