Virksomhetsplan for BRK - Invitasjon til Workshop mandag 24. oktober kl 17 - 21

Postet av Bergen Rideklubb den 18. Okt 2016

Medlemmene i BRK inviteres til den femte og siste samlingen for å gjøre ferdig arbeidet med rideklubbens virksomhetsplan!

Samlingen finner sted på Clarion Airport Hotel (Flesland). Også denne gangen kommer veilederne Guro Grønningsæter (Norges Rytterforbund) og Torgeir Ådland (Hordaland Idrettskrets) for å lose oss gjennom arbeidet.

På samlingene som ble holdt i vår, ble det utarbeidet forslag til visjon, overordnede verdier samt hovedmål og handlingsplaner innenfor flere av områdene i Idrettsforbundets organisasjonshjul. Vi fullfører nå arbeidet, slik at styret kan ferdigstille et høringsutkast i løpet av november.

Virksomhetsplanen skal vedtas av årsmøtet i 2017, og blir klubbens styrende dokument for kommende fireårsperiode. Styret vil utarbeide årlige handlingsplaner i samsvar med virksomhetsplanen.

Det blir enkel servering på samlingen mandag 24. oktober. Vi må derfor vite hvor mange som kommer. Vi oppfordrer medlemmene til å benytte anledningen til å bidra i dette viktige arbeidet for klubben, og ber om påmelding til post@bergen-rideklubb.no innen torsdag 20. oktober kl 22.00.

Vel møtt!