Takk for to fantastiske stevnehelger!

Postet av Bergen Rideklubb den 19. Jun 2016

Stevnene våre de to helgene har vært en ubetinget suksess, både arrangementsmessig og sportslig.

Sportslig toppet det seg i dag med seier i Lag NM og i Norgesseriens 1. divisjon. Det var også gøy at vi fikk med så mange lag i Norgesserien. Dette gjorde at veldig mange av våre ryttere fikk delta og erfare hvor gøy det er å ri på lag.

Vi har fått veldig gode tilbakemeldinger angående arrangementet begge helger. Både fra dommere, steward og banebyggere har vi fått veldig positive evalueringer i stevnerapportene, og det har vanket veldig mange positive kommentarer fra de tilreisende deltagerne.

Jeg vil få rette en stor takk til alle dere som har bidratt til suksessen, både i stort og smått!

Som idrettslag og medlemsdrevet Rideklubb er vi fullstendig avhengig av alles bidrag for å holde hjulene i gang og for at økonomien skal gå i hop. Det jeg også har opplevd disse helgene er at veldig mange står på og bidrar fordi de synes er gøy å skape en suksess sammen.

Jeg er stolt av å være styreleder i en klubb med så mange fine og engasjerte mennesker, og håper virkelig at vi klarer å bygge videre på engasjementet, det gode humøret og samholdet i tiden som kommer.

Ole Seim

Styreleder