Meld deg på og vær med på å videreutvikle idrettslaget vårt!

Postet av Bergen Rideklubb den 8. Apr 2016

Sammen gjør vi hverandre gode.PNG

Bergen Rideklubb har vært så heldig å bli valgt ut til å være pilot i NRYFs klubbutviklingsprogram og til det får vi hjelp fra forbundet og idrettskretsen.

Rytterforbundet stiller med veileder/facilitator og idrettskretsen stiller også med veileder/facilitator, begge med lang erfaring og meget dyktige.

Første samling ble gjennomført med veilederne 3. og 4.april. med godt engasjement har vi kommet et stykke på vei.

Neste samling skal være 15.april kl.18:00 - ca 21:00 og 16.april kl 10:00 - ca kl 14:00 på Idrettens Hus (Brann Stadion)

Påmelding til post@bergen-rideklubb.no innen onsdag 11.april

På neste samling skal vi fortsette arbeidet med å «stake ut» veien videre for idrettslaget vårt. Det er viktig for Bergen Rideklubb med engasjement til å få klubben vår slik vi ønsker den skal være i fremtiden, veien videre, at klubben vår gjenspeiler våre verdier: Likeverd-Samhold-Glede

Det er nå muligheten er her til å påvirke!

De som engasjerer seg blir med på å bestemme fremtiden for vårt idrettslag!

Målet er å komme fra en nåsituasjon til en ønsket og planlagt fremtidssituasjon. Grip muligheten og vær med på togreisen

Raketten.PNG

Det som gjenstår er:

Hovedmål

Innsatsområder

Delmål

Virkemidler

Handlingsplan

Men ikke la dere skremme. Vi får masse god hjelp fra veilederne og dette skal bli et produkt vi alle skal være stolte av!

Virksomhetsplan - raketten.pptx