Flere premier i utlandet

Postet av Bergen Rideklubb den 6. Apr 2016

Bilderesultat for fei

Nok en gang avsluttet de norske sprangrytterne på helgens internasjonale stevner helgen med seire og topplasseringer - både i Sverige, Belgia, Frankrike og Spania

Og Bergen Rideklubb gjorde seg bemerket! Både Fredrik og Anja er omtalt i Hestesport:

Z-tour - Lanaken, Belgia
Siril Sønsteby/Chivu tok andreplass i 1.30m. I samme klasse ble Nina Sannum/Caiser plassert som nummer ti.
I 1.35m tok Therese Søhol Henriksen/Carlo syvendeplass og Maia Stange Røsholm/Carerra 19.plass.
Anja Nielsen tok både femte- og sjetteplassen i 1.20m med sine to hester Lycorrada og Unbelieveable.
Therese Søhol Henriksen leverte nok en nullrunde og tok 19.plass i 1.40m på Dree Boeken’s Sandros Roeschen

Mediterranean Equestrian Tour - Oliva Nova, Spania
Fredrik Seim avsluttet denne tredje helg av Mediterranean Equestrian Tour med en sterk tredjeplass i 1.40m med Cassano S. Ekvipasjen leverte en feilfri grunnomgang og en rask omhopping blant førti startende.

For øvrig se Hestesport.no for flere artikler om våre flotte ekvipasjer!