Banetreninger

Postet av Bergen Rideklubb den 14. Apr 2020

Det er forbund for klubber å arrangere ridestevner før 15. juni men en godkjent koronaaktivitet er banetrening.  Alle som deltar må følge NRYFs koronavettregler.

Vi prøver med banetrening følgende dager:   1. og 2. mai, 16. og 17. mai, 30. og 31. mai  (Ved dårlig vær vil det bli endring på dager).

Pris kr. 150 pr høyde.  Betaling skjer på Vipps til Siri på 908 68300 før start.   Merk innbetaling med navn på rytter.

Påmelding må skje innen torsdag kl. 12 (før treningshelg).   Det vil ikke bli tatt imot etterpåmelding på grunn av tidsskjema.  Påmelding sendes til post@bergen-rideklubb med navn på rytter og hest (gjerne med lisensnummer) samt klassehøyde.  Påmelding til helg 1 er

• Deltakerlister på banetrening blir satt opp med klokkeslett
  • Banegjennomgang gjennomføres før start i grupper på 4
  • Det kan være 4 stykker i oppvarming om gangen samt 4 stykker i ridehallen.  Sti fra ponnivolte skal benyttes når man går ned til banetrening, avskritting skjer på tur til vannet eller til enden.  Ingen gjennomgang via oppvarmingsbane eller ridehall.
  • Amund vil være i banen og det vil være en på avridning.
  • Ingen adgang for publikum med unntak av foresatte.  Disse må fordele seg rundt banen med minimum 2 meters avstand
  • Antibac og håndvask tilgjengelig
  • Høyder vil være 60cm til 120 cm (Amund vil gi beskjed dersom andre høyder er nødvendig)