Dressur/bakketrening med Silvia

Postet av Ole Seim den 10. Jan 2020

Klubben ønsker å ha et godt treningstilbud tilbud til alle våre oppstallører, og har etter en evaluering av mottatte innspill valgt å videreføre Silvia Hermansen sitt engasjement som trener innen dressur/bakke. Silvia burde være godt kjent for alle, med bakgrunn i hennes lange historikk i klubben, og trenger ingen nærmere introduksjon.

Silvia har også et sterkt engasjement for å få igang flere dressurstevner, og har tatt på seg å være stevneleder, både for et svært vellykket klubbmesterskap før jul og for Vintercup i Dressur 18.01.

Alle som er interessert i å benytte seg av hennes instruksjon tar selv direkte kontakt med henne på tlf nr: 92091428. Hun underviser fast på torsdager fra kl 18 og utover samt andre dager på formiddag når det er ledig hall kapasitet. Timene vil bli fakturert månedlig fra BRK.