Bergen Rideklubb kåret til Årets stevnearrangør 2017

Postet av Bergen Rideklubb den 23. Okt 2017

Gratulerer til alle som har bidratt til at årets stevner har blitt gjennomført på en så god måte. Vi har nå fått beviset for at dette har blitt lagt merke til.

Jeg vil gjerne få takke alle som har bidratt til å gjøre stevnene våre til en suksess. En spesiell takk til de som har tatt på seg rollen som stevneledere, og fylt alle andre nøkkelroller som sekreteriat, kafe, dommerbod og skaffet sponsoinntekter. En stor takk går også til våre sponsorer.

Ole Seim

Styreleder

Sitat fra Rytter:

Årets arrangørklubb sprang har blitt utdelt i en årrekke. Denne prisen har tidligere blitt delt ut under AEG. Fra og med 2016 ble dette en pris som ble delt ut under arrangørkonferansen til sprang. De nominerte i år var: Larvik og Sandefjord Rideklubb, Ålesund Rideklubb og Bergen Rideklubb.

Kriteriene for å kunne bli nominert som årets arrangørklubb er: God klubbånd, godt arrangement både på og utenfor konkurransebanen, gode premier, gode forhold for hest og rytter, stevnet er med på å skape et godt omdømme for sporten, arrangør gjør det lille ekstra, stevne må være arrangert av klubb og ikke privat aktør.

Årets vinner har vist at de tar vare på publikum så vel som hester og ryttere. De gjør stadig utbedringer på anlegget. Klubben har vært positive, hjelpsomme og imøtekommende arrangør som legger stor vekt på trivsel og sosialt samvær samtidig som det sportslige ivaretas. Sist men ikke minst så har klubben arrangert flere gode stevner og mesterskap hvert år.

Camilla mottar prisen under arrangørkonferansen for sprang

LINK til artikkel på Rytter