Vi gratulerer med laguttak til Norgesserien 2.avd

Postet av Bergen Rideklubb den 9. Mai 2017

Bergen Rideklubb har gleden av å informere om uttakk av følgende ekvipasjer til å representere klubben i 2.avdeling i Norgesserien som arrangeres 19.-21.mai hos Sandnes og Jæren Rideklubb

Følgende ekvipasjer er tatt ut til sponsete lag:

3.divisjon:

Mille / Nicole

Emma / Moniek

Frida / Ciano

Malene / Dio Stevie G

2.divisjon:

Caroline / Gaucho

Malin / Zalermo

Birgitte / Queenly

Henriette / nn

1.divisjon:

Adelen / Citrus

Hilde / LaCosta

Miriam / Coco Malibu

Karoline / Dinara

Uttakene er gjort i hovedsak på sportslige resultater og tidligere deltakelse i Norgesserien. De som er tatt ut må sende bekreftelse til sportskommiteen ved Elsa (elsakk@online.no) innen onsdag 10.mai og bekrefte/avkrefte deltakelse!

Vi setter stor pris på den interessen dere har vist for laghopping og håper på at flere vil ri på lag for Bergen i tillegg til de som er tatt ut på sponsorlagene.

De som har meldt interesse og ikke har blitt tatt ut kan også ri lag dersom der er nok ekvipasjer, lagene må meldes via klubben, så dere må gi beskjed til sportskommiteen ved Elsa!

Det er meget viktig at de som er tatt ut til lag også melder i HorsePro under klassen lagdeltakelse!

Rideklubben melder lagsammensetningen med lagleder